Kielet/Languages

 

Asiakaspalvelun ja asumiskoordinaattoreiden uudet palveluajat

1.1.2023 alkaen palveluihimme tulee muutoksia:

Asumiskoordinaattoreiden puhelinpalvelu on avoinna maanantaisin ja torstaisin klo 9–12. Kalenteroiduista talopäivystyksistä luovutaan, ja jatkossa taloilla käydään joustavasti tarpeen mukaan.

Asiakaspalvelu on avoinna maanantaista torstaihin klo 9–12 sekä aina kuun ensimmäisenä ja viimeisenä arkipäivänä klo 9–16. Sturenkadun toimistolla otamme asiakkaita jatkossakin vastaan ajanvarauksella. Sähköiset palvelut, kuten kiinteistöhoidon palvelupyynnöt ja talojen sähköpostit, ovat käytössä totuttuun tapaan. Yhteydenottopyynnöt, saunavuoro- ja autopaikkatiedustelut sekä avaintilaukset pyydämme tekemään sähköpostitse.

Tavoite on tulevaisuudessa kehittää sähköisiä palveluita, jotta asiointi säilyy sujuvana kellonajasta riippumatta. Koska kaikki eivät ole digipalveluiden tavoitettavissa, huomioimme silti jatkossakin puhelinasioinnin merkityksen.