Kuka olet ja mistä tulet?
Olen Katri Kaukinen ja olen kotoisin Helsingistä.
Olen toiminut reilut 10 vuotta erilaisissa kiinteistöalan tehtävissä. Viimeisimpänä ennen tänne tuloani toimin palvelupäällikkönä isännöinti- ja kiinteistönhuoltopalveluita tarjoavassa yrityksessä useamman vuoden. Minulle on kertynyt laajaa kokemusta ja asiantuntijuutta siitä, mitä kiinteistöalojen yritysten asiakkaat palveluilta kaipaavat. Kuitenkin tärkein oppi, jonka olen näiltä vuosilta saanut, on se, että kaikki asunnot ovat koteja ja se antaa työlleni suuren merkityksen.
Koulutukseltani olen liiketalouden tradenomi ja suuntautunut HR- ja johtamiseen. Olen töiden ohessa suorittanut myös isännöitsijän ammattitutkinnon ja vuokravälittäjätutkinnon.
Asiakkuuksien hoito – mikä tänä päivänä on tärkeintä?
Asiakkuuksien hoito on yhteistyötä ja vuorovaikutusta. Yrityksemme yksi tärkeimmistä arvoista on yhteisöllisyys ja koen tämän merkityksen kasvaneen valtavasti viime vuosina. Mitä paremmin tunnemme asiakkaamme, sitä parempia ratkaisuja pystymme heille tarjoamaan.
Tavoitteesi asiakkuusjohtajana – miten haluat kehittää asiakkuuksia?
Merkityksellisintä asiakkuuksien johtamisessa on mielestäni kokonaisvaltainen ajattelu. Asiakaskokemus muodostuu kaikista yrityksen toimintojen toimivuudesta. Tämän vuoksi onnistunutta asiakkuutta rakentaessa on tärkeää tunnistaa kaikki siihen vaikuttavat tekijät.
Kehittämistyössä pelkkien ongelmakohtien ratkaisemisen lisäksi, haluan löytää sellaisia vaiheita, joissa asiakkaan odotukset ylitetään ja vahvistetaan asiakkaan positiivista mielikuvaa yrityksestä ja tuotetaan omilla toimilla lisäarvoa asiakkaalle.
Kiva saada sinut joukkoomme, Katri!